Інформація

Способи доставки:

Самовивіз

Якщо ви перебуваєте в місті Київ, ви можете забрати своє замовлення самостійно у нашому магазині. Наші менеджери будуть готові підготувати товар для вас.

Нова Пошта

Ми співпрацюємо з Новою Поштою, щоб забезпечити надійну та швидку доставку за їхніми тарифами. Ваші товари досягнуть вас якнайшвидше.

Кур'єрська доставка

Мешканцям Києва ми пропонуємо кур'єрську доставку, яку можна узгодити з нашим менеджером. Ми доставимо замовлення прямо до вашого дому.

Інші перевізники

Ми також співпрацюємо з іншими поштовими перевізниками і завжди готові вибрати найзручніший варіант доставки для вас. Ваші побажання важливі для нас.

Способи оплати:

Готівкою при самовивозі чи кур'єрській доставці

Ви можете оплатити ваше замовлення готівкою, коли отримуєте товар у нашому магазині або від кур'єра.

Готівкою при доставці через перевізника

Якщо ви вибрали інший перевізник, такий як Нова Пошта, можливий варіант готівкової оплати згідно з умовами і тарифами перевізника.

За реквізитами

Ми надаємо реквізити для оплати через банк. Ви зможете здійснити оплату за допомогою банківського переказу.

Онлайн оплата на сайті

Для вашої зручності, ми надаємо можливість оплатити замовлення онлайн безпосередньо на нашому веб-сайті.

Пошук

Обмін та повернення товарів неналежної якості (з браком). 

Покупець має право повернути товар назад протягом 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення повернення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас.  

Після висновку сервісного відділу (якщо підтверджено брак) приймається рішення стосовно обміну товару на інший, або повернення коштів покупцю.  

 

Обмін та повернення товарів належної якості (за бажанням покупця). 

До повернення чи обміну товарів належної якості приймаються товари які мають товарний вигляд та збережену заводську упаковку! 

Покупець має право обміняти чи повернути товар назад протягом 14 днів з дати покупки. Для оформлення повернення товару, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас. 

 

Гарантія: 

На продукцію надається гарантія та гарантійне обслуговування від виробника згідно норм чинного законодавства. 

Гарантія на товар здійснюється за умови збереження заводських пломб на корпусі виробу, а саме товар не намагалися відремонтувати самостійно, і корпус не розкручували. 

 

ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ: 

 механічні пошкодження; 

 недотримання умов експлуатації або помилкові дії власника; 

 неправильне встановлення, транспортування; 

 стихійні лиха (блискавка, пожежа, повінь тощо), а також інші причини, що знаходяться поза контролем продавця і виробника; 

 потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідин, комах; 

 ремонт або внесення конструкційних змін неуповноваженими особами; 

 на прилади, що працюють від батарейок, в разі роботи з невідповідними або виснаженими батарейками; 

 на опломбовані прилади в разі пошкодження пломби.